Let op: De revisie doorlooptijd bedraagt op dit moment ongeveer 3 tot 4 weken (laatste update op 13-06-2017)

TranzX Fietsaccu’s

Is jouw TranzX fietsaccu kapot? Of heeft deze zijn beste tijd gehad? Wij kunnen jouw fietsaccu van TranzX een tweede leven geven door deze te reviseren. Jouw fietsaccu krijgt sowieso een capaciteit verbetering van 10 tot 30% in vergelijking met een originele fietsaccu! Is jouw interesse gewekt? Neem dan contact met ons op of vraag vrijblijvend een offerte aan.

24V 10Ah LiPo

Techniek: LiPo
Voltage: 24 V
Capaciteit: 10 Ah
Reviseerbaar: Nee
Opmerkingen: CAT-B, CAT-C

36V 10Ah Li-Ion

Techniek: Li-Ion
Voltage: 36 V
Capaciteit: 10 Ah
Reviseerbaar: Ja

Ambition

Techniek: NiMH
Voltage: 24 V
Capaciteit: 9 Ah
Reviseerbaar: Nee
Opmerkingen: CAT-C

PST 11Ah

Techniek: Li-Ion
Voltage: 36 V
Capaciteit: 11 Ah
Reviseerbaar: Ja

PST 9Ah

Techniek: Li-Ion
Voltage: 36 V
Capaciteit: 9 Ah
Reviseerbaar: Ja
Opmerkingen: CAT-B

Royale & Galaxy

Techniek: Li-Ion
Voltage: 36 V
Capaciteit: 7 Ah
Reviseerbaar: Ja

Winora / Eagle

Techniek: Li-Ion
Voltage: 36 V
Capaciteit: 10 Ah
Reviseerbaar: Ja

*Staat jouw fietsmerk of accu er niet bij? Neem dan alstublieft contact met ons op, de kans is groot dat wij jouw accu wel kunnen reviseren maar deze nog niet hebben geplaatst op onze website.

CAT-B

Bij deze fietsaccu is het bekend dat de indicator kan afwijken na revisie.

CAT-C

Let op: Indien u gebruik wilt maken van deze revisie is het noodzakelijk om ook uw oude lader te vervangen voor een nieuwe Li-Ion lader. Dit is nodig aangezien de bestaande techniek van uw accu afwijkt van de Li-Ion techniek die wij voor revisie gebruiken. Uw lader zal niet in staat zijn deze nieuwe techniek te laden.

Wij bieden u een nieuwe lader aan en vervangen wanneer nodig de laadconnector. Vaak hebben wij hiervoor uw oude lader nodig om de connector over te zetten naar de nieuwe lader.

Momenteel reviseren wij geen NiMH fietsaccu’s en richten wij ons alleen op de Li-Ion fietsaccu's.
Momenteel reviseren wij geen LiPo fietsaccu’s en richten wij ons alleen op de Li-Ion fietsaccu's.